Cautarea documentelor si inregistrarilor in arhive
Verificarea documentelor in arhive este un proces important si necesar in multe situatii, cum ar fi in cazul unor litigii, tranzactii imobiliare, mosteniri sau alte situatii juridice.
Acest proces implica cautarea documentelor si inregistrarilor stocate in arhive - verificarea existentei instrumentelor de evidenta ( inventare arhivistice, registrul de evidenta curenta a intrarilor si iesirilor unitatilor arhivistice, registrul de depozit ), extragerea si examinarea valabilitatii si continutului documentelor de interes pentru caz, verificarea autenticitatii acestora, fondarea, inventarierea si selectionarea documentelor pentru intocmirea dosarului ce face obiectul contractului.
01 - Verificarea drepturilor şi obligaţiilor de participare la masa succesorală
02 - Analiza investitiilor realizate cu privire la un bun mobil sau imobil ce reprezinta obiectul unui litigiu
03 - Verificarea in teren a informatiilor existente in acte si documente
04 - Examinarea autenticitatii si valabilitatii documentelor stocate in arhive
De ce sa contractezi servicii de verificare a documentelor in arhive?
- Evo Investigatii te poate ajuta cu documentatia in cazul unor litigii, tranzactii imobiliare, mosteniri sau alte situatii juridice
- Noi ne ocupam de examinarea documentelor si inregistrarilor stocate in arhive
- Verificam autenticitatea, valabilitatea si conținutul acestora
- Efectuam cercetari ipotecare, cadastrale si testamentare
Planul de actiune
Vom avea o discutie despre situatia de caz și ne vei oferi mai multe detalii despre verificarile privind arhiva documentatiei necesara investigatiei.
Analiza documentatiei
Vom cauta documentele si inregistrarile arhivate solicitate, vom extrage si vom examina valabilitatea si continutul documentelor, vom selecta arhivele de interes.
Intocmirea raportului
Dupa verificarea si selectarea documentelor necesare cazului, vom intocmi un raport complet si vom preda dosarul necesar situatiei de caz.
-
Procedura de colaborare cu agentia de detectivi Evo Investigatii
Constatam impreuna telefonic sau la momentul intalnirii ce putem face pentru a va ajuta cu identificarea, verificarea, autentificarea si extragerea documentelor de interes din arhive, hotaram bugetul si costurile suplimentare, emitem contract si factura - documente care pot fi semnate si transmise online, comunicam in timp real pe parcursul lucrarii pana la difinitivarea raportului.
-
Costuri privind serviciile de verificare documente in arhive ale agentiei Evo Investigatii
Tariful privind verificarea documentelor in arhive porneste de la 30 EURO / ORA si se poate modifica in functie de complexitatea cazului.
-
Avantaje in alegerea serviciilor agentiei de detectivi Evo Investigatii
Actiunile intreprinse de catre detectivii nostri vor fi desfasurate in deplina discretie si toate informatiile vor ramane strict confidentiale. Fiecare raport intocmit de catre detectivii nostri va fi format strict din prezenta dovezilor, exact asa cum au fost ele extrase, in conformitate cu legislatia in vigoare. Astfel, aceste rapoarte nu vor contine interpretari personale, subiective, ci vor fi formulate obiectiv, punctual, conform dovezilor. De aceea, constatarile intocmite de catre investigatorii nostri vor fi prezentate si oferite clientilor astfel incat la sfarsitul operatiunii vor putea fi folosite in justitie.
-
Cum sa apelezi la serviciile de verificare a documentelor in arhive Evo Investigatii?
Daca aveti nevoie de servicii de investigatii privind verificarea documentelor in arhive, nu ezitati sa ne contactati. Suntem aici pentru a va ajuta sa rezolvati problemele dumneavoastra intr-un mod eficient si discret. Nu este necesara o intalnire pentru a porni verificarea deoarece toata procedura se poate intocmi online: contact@detectivii.ro sau telefonic: +4 0766 522 132